piątek, 20 stycznia 2012

Rodział II

- więc jesteś tu nowa ?– zapytał Liam
- tak ….. jestem tutaj pierwszy raz – odparłam z wymuszeniem
- nie bój się nas – zaśmiał się Zayn – my nie jemy !
- nie wiem co mam do was mówic nic o was nie wiem, cały czas opowiadam o sobie wiec może zmiana roli – zapytałam
- wiec … - zaczał Louis , -  każdy z nas jest z innej klasy interesujemy się muzyką śpiewem i próbujemy robić wszystko żeby osiągnąc cel jakim jest kariera muzyczna ….. w naszej szkole jest kółko kiedyś wybraliśmy się na niego totalnie się nie znaliśmy, każdy z nas śpiewał solówkę prowadząca stwierdziła że nasze głosy by były idealne do tzw. „boyband: i że taki zespół byłby fajną sprawą, wiec zgodziliśmy się spotykaliśmy się co tydzień i poznawaliśmy się , każdy z nas jest inny ale po poznaniu staliśmy się jak rodzina wiemy o sobie wszystko…
- taak …… - odparł Harry
- wow…. To naprawdę świetna sprawa ! – śpiewaliście już na jakiś większych imprezach czy tylko na szkolnych?
- nie niestety nie….. , ale kiedyś nadejdzie taki moment kiedy nam się uda i zagramy przed większą publicznością , wierzymy w to – odparł Niall
Zaczełam rozglądać się po chłopakach i uśmiechać widać nie wiedzieli o co mi chodzi, było widać po ich twarzach wielkie pytanie :’ o co jej biegai”?
- noo pokazujcie tą swoją piosenkę! – krzyknęłam ze śmiechem
- ale jest nieskończona to tylko kawałeczek – odparł Harry , - naprawdę nie ma nic do pokazania
Po chwili wyrwałam z reki Harrego kartkę i zaczełam czytać, wszyscy rzucili się na mnie chcieli ja wyrwać i szybko schować jednak kiedy chciałam już wstać z krzesła zatrzymałam się i wczytałam się w słowa, ręka Zayna była już na białej potarganej kartce kiedy krzyknęłam.
- czekajcie !
Wszyscy popatrzyli na mnie i nie wiedzieli o co chodzi

Baby You light up my world
like nobody else
the way that you flip your hair
gets me overwhelmed
but when you smile at the ground
it ain't hard to tell
You don't know oh oh
You don't know, You're beautiful!

Były to słowa tej pioseneki , kilka słów ale jakoś zwróciły moja uwagę , usiadłam spokojnie na krześle i zaczęłam patrzeć w kartkę :

……So c-come on
You got it wrong
To prove
I'm right
I put it
In a so-o-ong…

- i co ? – zapytał Liam
Patrzyłam na niego z morderczą miną i nie wiedziałam co mam powiedzieć
- jeżeli wy uważacie że to jest do kitu to jesteście idiotami – krzyknęłam – przecież ten tekst jest genialny !
- naprawdę  - zapytali
- naprawdę !  i nawet wiem co z nim zrobicie ! – odparłam
- niby co możemy zrobić z 5 linijkami tekstu nieskończonej piosenki – zapytał Zayn
- o to się nie martw , - odparłam
Po chwili dałam każdemu mój numer telefonu komórkowego,
- posłuchajcie mam plan jeśli chcecie być sławni i robić to co kochacie musicie mnie wysłuchać, jutro jest piątek wszyscy spotkamy się po szkole pod bunkrami na rozbudowanej ulicy zaprowadzę was w pewne miejsce i wszystko wam wyjaśnie , po prostu mi zaufajcie – uśmiechnęłam się i oddałam im kartkę
-a ty co?–masz zamiar nam pomagać przecież sama chcesz śpiewać czy grać tak-zapytał Harry
- taaak … ale nie myślałam na razie o karierze muzycznej – odparłam – mną się nie przejmujcie po prostu pomogę wam spełnić marzenie –  dobra będę się już zwijała , pamiętajcie jutro po szkole – po chwili szybko wstałam z krzesła  i udałam się w stronę wyjścia
- Harry – krzyknał po chwili Zayn – skąd ty ją znasz – zapytał cwaniacko
- mówię wam chodzi ze mną do klasy jest nowa
- wiecie co …. Myślę ze dzięki jej pomocy w końcu świat usłyszy o ONE DIRECTION- odparł Louis rozglądając się po chłopakach – to będzie coś pięknego – uśmiechnął się

Kiedy schodziłam po schodach z 3 piętra zahaczyłam przez przypadek kurtką w włosy pewnej ciemnej blondynki , zderzyłyśmy się ze sobą ponieważ moja kurka pociągnęła ją za sobą.
- przepraszam  bardzo ! – krzyknęłam ściągając kurtkę – nic ci nie jest – zapytałam
- nie nie , to moja wina spieszę się i nie patrzę gdzie ide – zasmiała się – wiesz co nie widziałam cię tu wczesniej jestes nowa ? – zapytała
- tak jestem nowa , -  Katherine miło mi – usmiechełam się i podałam jej rękę
- Amanda , - przepraszam cię alę się śpieszę – do zobaczenia
- do następnego

Po lekcjach byłam strasznie zmęczona i nie miałam zamiaru wracać na piechotę , wiec wsiadłam do pierwszego lepszego autobusu i ruszyłam w stronę domu.

Po przyjściu rzuciłam torbę w przedpokoju udałam się do łazienki, szybki  obiad  i kierunek mój pokój , włączyłam laptopa i skoczyłam na łóżko : facebook” 5 zaproszeń do znajomych  ciekawe kto – pomyślałam , nagle zobaczyłam : Liam Payne , Harry Styles , Zayn Malik, Niall Horan oraz Louis Tomlinson  , - bez wahania przyjęłam zaproszenia sprawdziłam pocztę i zaczełam zakuwać byłam strasznie zmęczona tym pierwszym dniem ale to przejściowe , napiłam się kawy i zaczełam odrabiać lekcję , jednak cały czas po głowie chodziło mi tylko jedno :

Baby You light up my world
like nobody else
the way that you flip your hair
gets me overwhelmed ………..

*************************************************************************

tak jak obiecałam II rozdział ; ) przypominam na dole nowa sonda : NAJLEPSZY TELEDYSK"
POZDRAWIAM GORĄCO : * <3

6 komentarzy:

  1. świetny blog :) będę tutaj często zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog ;*** Chętnie bedę czytała twoje opowiadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie... Kiedy będzie 3 rozdział?
    Zapraszam przy okazji do mnie. Lubisz czytać o wampirach? Wpadnij ;)
    http://zyciewampira-krwawasprawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń