wtorek, 10 stycznia 2012

Początek ...

Cześć wszystkim !
Jestem fanką zespołu One Direction jestem tutaj nowa więc z początku muszę ogarnąc tego bloga i wogóle tak ogólnie to chce przywitać wszystkie dziewczyny które są fankami tego zespołu i wielbią chłopakow:!:D
Wszyscy są genialni ale jednak bardziej zwracam uwagę na jednego z nich : Zayna, ale uważam że wszyscy są świetni. Na tym blogu postanowiłam pisać opowiadanie , które mam nadzieję rozpocznę już w piątek na chwilę obecną to narazie tyle z mojej strony , wieczorem się jeszcze odezwę i przedstawię wam wywiad z chłopakami, który nie wiem dlaczego doprowadził mnie do śmiechu.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzania mojego bloga ; *
Zapraszam na bloga mojej koleżanki Olki , która za niedługo zacznie pisać swoje nowe opowiadanie:
http://another-one-direction.blogspot.com/


1 komentarz:

  1. hahah xD Dziękuuuje;*Moje ty kochanie,że polecasz mojego bloga<33 No i zacznij pisać to opowiadanie,albo dawaj fakty;P

    OdpowiedzUsuń