czwartek, 12 stycznia 2012

PROLOG

                                                                             PROLOG


                                                                                                                                   Londyn, 16.09.2011r

                                                                           Drogi Pamiętniku!

Royal College of Music – to tutaj właśnie rozpocznę nową przygodę z życiem, przygodę na którą czekałam latami, kształtowanie i udoskonalanie  najpiękniejszej sztuki jaką jest muzyka. Żeby się tu znaleźć naprawdę trzeba mieć szczęście, któro akurat przytrafiło się mi, to długa i zbędna historia. Najważniejsze jest to
że będę dążyła do celu i osiągnęła cel.

Jutro pierwszy dzień w szkole zupełnie nikogo nie znam nowe osoby inne otoczenie, to wszystko będzie trudne ale musze to znieść i przyzwyczaić się w końcu to mają być najpiękniejsze 3 lata  szkolne w moim życiu. Nie zwale już tego NIGDY W ŻYCIU nie jestem już tą samą naiwną dziewczynka z poprzednich lat , już nie !. Z naiwnej dziewczynki stała się dorosła i dojrzała dziewczyna, która robi wszystko by osiągnąć sukces , przecież po to tutaj jestem żeby się wykazać!

Dam radę! , musze dać przecież nie mam już 12 lat , dorosłam i mogę podejmować za siebie decyzje , ukończyłam te 18 lat mam prawo do wszystkiego !
Zapowiada się genialnie , obiecuję nie schrzanię tego !

                                                                                                                                              Katherine


to tylko prolog mam nadzieję, że będziecie śledzić opowiadanie , JUTRO 1 RODZIAŁ ; pozdrawiam; *

2 komentarze:

  1. Informuj mnie na nr 11893624 (gg xd)
    @I_Love_Harry_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada :)
    Też mam blog z opowiadaniem o 1D,prowadzę go razem z przyjaciółką, jeśli chcesz to zajrzyj :)

    http://livingdreamwith1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń